пятница, 22 августа 2014 г.

Дозволи, які повинні бути у вчителів перед початком вивчення теми "Інтернет"

Завантажте документи, відповідно натиснувши на посилання нижче:




Перед завантаженням ознайомтесь із змістом!


Форма батьківського дозволу
для публікації роботи учня в мережі Інтернет

Школа ________________________________________________________

Ім’я учня      ________________________________________________________

Ім’я одного з батьків         __________________________________________

         Ми розуміємо, що творча робота нашого сина (доньки) призначена для публікації у мережі Інтернет. Ми також розуміємо, що ця робота з’явиться з повідомленням про авторське право, яке заборонятиме копіювання цієї роботи без надання спеціального письмового повідомлення. У випадку, якщо хто-небудь запитуватиме про такий дозвіл, такі запити мають бути направлені нам, як батькам. При цьому разом з публікацією такої роботи домашня адреса та номер телефону не повідомляються.
         Ми надаємо дозвіл на публікацію зазначеної вище роботи у мережі Інтернет до червня 2015 року.


Підпис __________________________     Дата ________________

Я, учень, також даю дозвіл на таку публікацію
Підпис ___________________________Дата ________________




Лист про дозвіл на відкриття
електронної поштової скриньки учня
Ім’я учня: __________________________________________
Школа: ____________________________
Клас:    ____________________________
Педагогічна Рада школи №…  запропонувати учням району доступ до комп’ютерної мережі для користування електронною поштою. Для отримання такого доступу учні віком до 18 років повинні отримати дозвіл батьків і повернути до управління освіти цю форму, підписану одним з батьків або опікуном. Учні віком l8 років і старші можуть самостійно заповнювати та підписувати таку форму..
Доступ до електронної пошти дозволить учням спілкуватися та співпрацювати з людьми в усьому світі. Хоча наші наміри полягають у тому, щоб зробити електронну пошту доступною для досягнення освітніх цілей і завдань у подальшому, родини мають бути попередженими про те, що неможливо здійснити моніторинг кожного спілкування учня електронною поштою. Отже, важливо, щоб учні були відповідальними за свою поведінку. Ми вважаємо, що переваги, які учні отримують від доступу до електронної пошти, перевищують будь-які можливі недоліки від цього. Проте, усвідомлюючи, що батьки та опікуни неповнолітніх дітей несуть відповідальність за встановлення та доведення до відома дітей стандартів, яких вони повинні дотримуватися під час використання засобів масової інформації або інформаційних ресурсів. У зв’язку з цим школа №… підтримує та поважає право кожної родини вирішувати, чи подавати заяву на отримання доступу до електронної пошти.
Згода учня: Я ознайомився(лась) та/або обговорив (ла) зі своїми батьками процедуру отримання доступу до комп’ютерної мережі та погоджуюся дотримуватися "Основних принципів поведінки учня." Я усвідомлюю, що якщо я не буду дотримуватися цих принципів, функція мого облікового запису може бути припинена, обмежена або призупинена.
Підпис учня:                                       Дата:              
Згода одного з батьків/опікуна: Я прочитав (ла) та зрозумів (ла) процедуру отримання доступу до комп’ютерної мережі. Я обговорив (ла) процедуру та керівні принципи з моєю дитиною. Я розумію, що якщо моя дитина не буде дотримуватися цих принципів, функція її облікового запису може бути припинена, обмежена або призупинена. Я також розумію, що персонал шкільної мережі має всі повноваження у відношенні того, кого прийнято до системи, і я погоджуюся виконувати його рішення щодо поведінки моєї дитини та користування системою.
Підпис одного з батьків/ опікуна:                                       Дата:   
          
Бажаний пароль:            (Повинен містити 5-8 символів у довжину. Не використовуйте своє ім’я.)

2 комментария:

  1. На основі якого документу(постанови...) потрібні ці заявки?

    ОтветитьУдалить
  2. во-первых это вопрос беопасности детей в интернете, что касается почты:
    https://support.google.com/plus/answer/1350409?hl=ru
    на основании возрастных ограничений самих сервисов электронной почты, когда в конце ставим галочку с указанием что нам есть 18 лет
    во вторых: публикация в интернете, это авторское право, в данном случае ребенка

    ОтветитьУдалить