Для вчителів!



До уваги слухачів курсів, пропоную до перегляду офіційний блог кафедри інформатики та інформаційно - комунікаційних технологій в освіті, Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського.  

Адреса сайту: http://kafedraikt.blogspot.com/


 «Використання ІКТ в НВП» [40 балів]
(Контрольну роботу привезти у роздрукованому варіанті.
 Слобідська, 83, к. 213)


І рівень [20 балів]
ІІ рівень [30 балів]
ІІІ рівень [40 балів]
Створити текстовий документ за допомогою MS Word (не менше трьох сторінок А4). Наприклад: план-конспект уроку, тематичного заняття, виховного заходу тощо. До складу якого повинно входити:
  • всі абзаци з елементами форматування (вирівнювання, міжрядковий інтервал, маркірований та нумерований списки, використані різні шрифти, змінений колір заголовку та підзаголовків);
  • сторінки пронумеровані;
  • поля сторінки: ліве – 3 см, решта по 2 см;
  • зображення: має рамку, змінений колір, використанні художні ефект ;
  • таблиця: змінений стиль таблиці, заголовки стовпців розташовані посередині комірок;
  • колонтитули містять ПІБ автора роботи;
  • фігури або об’єкти SmartArt;
  • надпис;
  • формули;
  • фон сторінки не білого кольору.
Створити текстовий документ з відкритим доступом для перегляду за допомогою Google Диск (не менше трьох сторінок А4). Наприклад: план-конспект уроку, тематичного заняття, виховного заходу тощо. До складу якого повинно входити:
загальний обсяг не менше трьох сторінок А4;
  • всі абзаци з елементами форматування (різні вирівнювання та міжрядковий інтервал, маркірований та нумерований списки, використані різні шрифти, змінений колір заголовку та підзаголовків);
  • сторінки пронумеровані;
  • поля сторінки: ліве – 3 см, решта по 2 см;
  • зображення: має рамку, змінений колір, використанні художні ефекти;
  • таблиця: змінений стиль та колір границь комірок таблиці, заголовки стовпців розташовані посередині комірок;
  • колонтитули містять ПІБ автора роботи;
  • автофігури (малюнки) та надписи до них.
Створити Мережеву карту знань з відкритим доступом для перегляду за допомогою http://www.mindmeister.com. До складу якої повинно входити:
  • головний елемент (або кілька елементів);
  • елементи другого та третього рівня;
  • текст елементів відформатований (використані різні шрифти, різний розмір символів, накреслення, колір, маркірований або нумерований списки);
  • зображення;
  • гіперпосилання.
Створити мультимедійну освітню презентацію за допомогою MS PowerPoint (не менше ніж 15 слайдів). До складу якої повинно входити:
  • титульний слайд;
  • слайд зі змістом;
  • завершальний слайд з ПІБ автора роботи;
  • тема слайдів відмінна від стандартної;
  • маркірований та нумерований списки;
  • зображення: має рамку, змінений колір, використанні художні ефекти;
  • таблиця або об’єкт SmartArt;
  • наявність звуку або відео;
  • анімації  для всіх типів об’єктів на слайді;
  • використання навігації, а також наявність кнопок переходу на слайді зі змістом та на інших слайдах;
  • анімаційні ефекти при зміні всіх слайдів;
  • можливість перегляду презентації  в автоматичному режимі.
Створити мультимедійну освітню презентацію з відкритим доступом для перегляду за допомогою Google Диск (не менше ніж 15 слайдів). До складу якої повинно входити:
  • титульний слайд;
  • слайд зі змістом;
  • завершальний слайд з ПІБ автора роботи;
  • тема слайдів відмінна від стандартної;
  • маркірований та нумерований списки;
  • зображення: має рамку, змінений колір, використанні художні ефекти;
  • таблиця або об’єкт SmartArt;
  • наявність звуку або відео;
  • анімації  для всіх типів об’єктів на слайді;
  • використання навігації, а також наявність кнопок переходу на слайді зі змістом та на інших слайдах;
  • анімаційні ефекти при зміні всіх слайдів;
  • можливість перегляду презентації  в автоматичному режимі.
Створити власний блог за допомогою https://www.blogger.com. У блозі повинно бути:
  • сторінка з інформацією про автора;
  • тема блогу відмінна від стандартної;
  • кілька публікацій освітньої тематики;
  • текст публікацій з елементами форматування (різні вирівнювання, маркірований та нумерований списки, використані різні шрифти, змінений колір заголовку та підзаголовків;
  • зображення та таблиця;
  • посилання на сайти:
  • посилання на мережеву карту та документ Гугл;

 Сподіваюсь, що представлений матеріал допоможе Вам! 

Комментариев нет:

Отправить комментарий